Home ........ Profilo ........ E-mail ........ Agenda Nico

03 dicembre 2010

Link colorati (link hover) al passaggio del mouse su Blogger / Link colorat la trecerea cursorului pe Blogger

Per avere dei link colorati al passaggio del mouse sul vostro blog...come vedete sul mio blog...è davvero molto facile. Vediamo ora come aggiungere il codice in Blogger trovato da me su Hover Link Colorful .

Accedi al tuo blog , fai clic su Desing , clic su Aggiungi gadget...su HTML /Javascript ...inserisci il codice e poi salvate.
Il codice da inserire per avere i link colorati /link hovers:

<script src=’http://rias.techno.wizard.googlepages.com/rainbow2.js’/>

Altri codici  si possono trovare qui.


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


Cum facem atunci cand la trecerea cursorului deasupra tuturor link-urilor de pe blog ,acestea se coloreaza ...asa cum am eu pe blog.
Se procedeaza foarte simplu ...si anume. Intrati pe blog , la Design ,adaugati un obiect gadget , clicati la HTML/Javascript ,apoi scrieti codul gasit de mine pe Hover Link Colorful .  Bineinteles ,la sfarsit salvati totul.

Codul de introdus este :

<script src=’http://rias.techno.wizard.googlepages.com/rainbow2.js’/>


Alte coduri cu respectivele culori , le puteti gasi  si  aici.

11 commenti:

nicole c ha detto...

ciao Nicoleta,iti scriu aici chiar daca nu are legatura cu tema postata de tine...
eu de obicei fac singura tot ce trebuie pt blog,adica nu ma pricep,dar dupa explicatiile persoanelor ca tine,am "impodobit"singura blogul,
am zile intregi de cand ma chinui sa pun functia"stampa.pdf" (inainte reusisem,de cand am schimbat modelul)nu reusesc absolut,chiar daca urmaresc pas cu pas explicatiile,modific html-espandi widget etc..salvez,insa in blog nu se vede
altul este pulsantul"mi piace" tot asa,moidific,salvez,insa in blog nu se vede
de obicei,daca ceva nu e bine,imi zice:"imposibil sa salvez modelul" insa asa..nu inteleg de ce nu mi se vad astea doua in blog.(
sper sa fi inteles ceva,te salut si iti multumesc anticipat!

nicoleta ha detto...

Buna Nicole!
Am inteles ce mi-ai explicat si problema care o ai. Dupa mine, posibil sa nu se vizualizeze doar la acel model ales de tine.
De exemplu ,la butonul cu "stampa-pdf" ,te referi la cel care il am si eu pe ambele bloguri...nu?
Este un unic site ,adica intri acolo si dupa ce complectezi una ..alta, la sfarsit iti da codul. Codul se pune intr-un loc bine indicat ..ciudat ca nu vede.
In schimb la butonul cu "mi piace" ,mi s-a intamplat sa citesc prin bloguri ca explicau si doua metode/variante ...in functie de cum era creat HTML-ul modelului tau.
Din curiozitate ,de pe ce blog ai luat explicatia cu butonul "mi piace" ?
Daca spui ca ai incercat si nu merge ,ce sa-ti zic ,incearca sa schimbi eventual modelul la blog.
Astept raspuns si sigur se rezolva intr-un fel sau altul.
ciao!

nicoleta ha detto...

Am gresit cand ti-am spus ca butonul stampa-pdf il am pe ambele bloguri. Acum mi-am dat seama ca nu-l am si mi se pare ciudat . Mine incerc sa-l pun ,sa vad daca merge la modelul...deoarece modelul aici este diferit de cel cu "agenda mea"

nicole c ha detto...

multumesc pentru raspuns!da,ma refeream la butonul pe care il ai tu,am incercat in toate felurile-dupa explicatiile date pe mai multe bloguri de informaticieni:)si dupa cum ai explicat tu aici,da cred ca nu se vede la modelul meu-pt ca la ala inainte se vedea..nu mai schimb nimic ca are 2 zile modelul meu si m-am saturat:)
butonu "imi place"cum adica l-am luat de pe blog??ca nu se vedea cand l-am pus-sau tu l-ai vazut la mine???
si iti mai rup putin:am vrut sa imi pun o bara de navigazione dar nu stiu cum sa o maresc,in sensul..se ved butoanele create dar sunt unul langa altul si cu scrisul mic..as vrea sa se vada frumos scris mai mare si cu distanta intre ele..nu stiu unde sa maresc masura in HTML?nu e pusa pe blogul meu,ca e urata..am unul de proba si e acolo..dar e mica si urata...iti multumesc din suflet,scuza-ma ca te stressez atat!!o zi buna!!

nicoleta ha detto...

Nu, eu butonul "mi piace" nu l-am vazut la tine pe blog ,acum de cand ti-ai schimbat modelul. Eu te intrebam de pe ce blog ai citit explicatia ,cum sa faci sa-ti pui butonul. Eu am citit pe mai multe site-uri ..fiecare cu explicatia lui. Eu de exemplu am citit cum se face din blogul "Creare blog" ,era simplu ,concret explicat si vad ca a functionat. http://www.creareblog.org/2010/07/come-inserire-il-pulsante-mi-piace-di.html
In ceeace priveste bara de navigare ,trebuie sa stiu exact de care tip ti-ai pus. Una simpla cu modifica html ...cum am explicat eu aici http://ideaperblog.blogspot.com/2009/10/menu-orizzontale-per-blogger-meniu.html
sau cu modifica css de pe blogul lui Iole http://iolecal.blogspot.com/2009/09/menu-orizzontale-per-il-blog.html
Modul de a modifica marimea, culoarea textului din bara este diferita ,depinde de tipul barei puse.
Sau ai pus un tip de bara ,de pe acele site-uri care tu iti creezi bara (dupa modelele lor) si iti da codul de introdus ?
Astept sa-mi spui mai exact care tip de bara/menù ai tu ...asa incerc sa-ti spun cum sa schimbi.
Nu ma stresezi ..nicio problema ...stai linistita..mie imi place sa mesteresc la chestii din astea.
Astept raspuns...baci!

nicoleta ha detto...

Am probat acum si am constatat ca aici pe Idea blog nici la mine nu merge sa pun butonul "stampa-pdf" ...de aceea nu-l aveam eu ;-) Am facut si eu atatea modificari cu cele doua bloguri...of..ca cine isi mai aduce aminte de toate.
Mi-a venit o idee ..vezi daca iti place sa pui butonul ala de partajare addthis...in care este si imprima ,condividi pentru facebook ..etc
Eu il am aici pe blog.
Am explicat cum se pune aici http://ideaperblog.blogspot.com/2010/05/addthis-pulsante-condivisione-e.html

ciaooo!

nicole c ha detto...

multumesc!! butonul imi pace am incercat sa il pun cum explica pe creare blo,insa nu functioneaza:(
si tot de acolo,si bara de navigazione uite aici:http://www.creareblog.org/2008/10/creare-una-barra-di-navigazione-su.html?showComment=1225654080000

cred ca el zice cum sa maresti-adica la sfarsit pune un link unde a explicat dar nu am inteles:)
imi place,dar as prefera pe celalalt mi piace:)))
fug si iti multumesc,ma intorc acusi sa citesc!!

nicoleta ha detto...

Da, am intrat si eu pe acel link dar explica cu marginile la blog cum sa le maresti...boh ..si pentru mine o confuzie mare ce explica el acolo.
Auzi Nicol , daca el zice ca este padding: distanza tra i pulsanti, in pixel ..in loc de nr. 3 cum pune el in cod acolo... mareste si tu numarul pune 6 ..sau 8 ..asa cred ...ar trebui sa se mareasca distanta intre butoane ..si asa vine mai mare bara de navigare. Incearca ..sa-mi spui ce a iesit ?

nicole c ha detto...

aaa,ma dus si pe mine capul doar la atat,asa ca am incercat deja atunci si am pus intai sase si dupa noua,insa a ramas la fel,oricum iti multumesc,cand am un pic de timp,o sa incerc cum ai explicat tu aici pe blog daca nu merge,incerc si cum zice Iole,sa vedem...mai demult imi pusesem dar am eliminat-o,nici nu stiu de ce..si nici nu imi amintesc unde urmarisem explicatiile..si am inteles si ca nu merg toate modificarile la orice fel de model...dar acum am o fixa ca vreau bara de navigazione hihihihi
te salut,iti multumesc si iti urez un sfarsit de saptamana placut

nicoleta ha detto...

Hai ca mai facut sa rad ...sa sti ca asa pe incercate se face experienta. Si eu stateam zile intregi pana nu reuseam sa fac schimbarea care vroiam . Acum de cand au pus noile modele dupa mine este mai usor sa schimbi aspectul blogului. Personal mi se pare mai usor unde explica Iole cum sa pui bara. Eu am facut bara la Agenda dar nu la actualul model ...aveam stil vechi un minimal, cu a treia coloana pusa de mine. Cand am schimbat acum recent cu noile modele ...credeam ca nu se vedea bine sau nu functiona ...in schimb a ramas totul ca inainte. Noroc! Si ce-mi place ca ma duc sa schimb caracterul, marimea si culoarea din designer.
Ai putea si tu sa mai incerci o chestie ...poate merge si la modelul tau.
Intra la "designer" apoi unde scrie dedesubt "avanzato" apoi cauta "testo schede" si acolo poti schimba caracterul testului de la bara ,dimensiunea ,culoarea. Incearca si asa. Posibil la modelul tau sa nu gasesti optiunea testo schede la categoria avanzato...atunci niente da fare!!
O solutie se gaseste ..schimbi modelul ;-))
te salut ... tinema la curent!
mersi un weekend placut si tie!

radiowhisper.com ha detto...

Buna Seara!
Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un e-mail, tot la asculta.whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

www.radiowhisper.com
Multumesc,
Cu stimă Vlad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...