Home ........ Profilo ........ E-mail ........ Agenda Nico

06 maggio 2009

MARQUEE - testo scorrevole / text in miscare (rulant)

Negli seguenti siti, trovate i script da inserire per ottenere un testo o immagine scorrevole.
Nell' codice potete modificare la velocità ; scrollamount "1" è la più lenta e cresce proporzionalmente con il numero introdotto.

.....................................

Iata cateva link-uri, aici gasiti sablonul..codul necesare pentru a vizualiza un text sau o imagine in miscare , care ruleaza.
In codul respectiv , va modificati viteza de miscare cum doriti.
De exemplu: scrollamount "1" este cel mai incet ; viteza creste proportional cu numarul introdus


http://www.webdesigns.it/tutorial/marquee.htm

http://creative-pixel.it.gg/CODICI-MARQUEE.htm

http://www.crazyprofile.com/glitters/





generare effetti testo

crazyprofile.com

ciao

7 commenti:

Ana ha detto...

Buna! Ai idee cum se poate face un meniu autoderulant pentru site uri si bloguri favorite? Multumesc

»»ñ¡¢ø£ëtå«« ha detto...

Buna Ana!
Stiu cum se poate face o lista cu site-uri ,bloguri autoderulanta.
Poti sa vezi un exemplu la celalalt blog ;
am pus o lista "siti culinari" sau lista "siti non culinari".
In asa fel vrei tu?
Chiar zilele astea vreau sa pun un post cum se face.

Ana ha detto...

da, am vazut ! modelul acesta nu il stiam :) eu ma gandisem ca aici pe blogul acesta.
http://momsrecipesandmore.blogspot.com/
Oricum urmaresc toate articolele tale si sper sa reusesc sa pun meniu autoderulant :)Multumesc frumos

»»ñ¡¢ø£ëtå«« ha detto...

Ana ,am inteles!!
Eu cunosc termenele astea mai mult in italiana....ii spune menù a discesa. Am vazut pe undeva... explica ,trebuie sa caut ,probez daca este valid (nu intotdeauna informatiile sunt ok) si iti spun.
pa!

Ana ha detto...

multumesc frumos! Abia astept. pupici

ñ¡¢ø£ëtå ha detto...

Ana...vesti bune!
Am gasit cum se face si nu-i greu deloc.
O metoda am probat-o deja si merge. :-D
Am gasit si un generator ...si mai simplu dar nu stiu de ce nu functioneaza.
Oricum, saptamana viitoare voi scrie cum se face .
te pup!

Ana ha detto...

multumesc frumos,abia astept,te sarut cu drag :*:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...