Home ........ Profilo ........ E-mail ........ Agenda Nico

22 maggio 2009

Come si mette una lista di link scorrevole / Cum se pune o lista cu link-uri rulanta ...in miscare



LA SCRITTA DA VISUALIZZARE


LA SCRITTA DA VISUALIZZARE


LA SCRITTA DA VISUALIZZARE



Con il seguente codice html/javascript, è possibile fare scorrere un elenco di link.
Basta inserire il codice in un gadget Html/JavaScript da Layout/Elementi pagina e salvare il tutto.

CODICE HTML/JAVASCRIPT:

<p>
<marquee direction="up" onmouseover="this.stop()" onmouseout="this.start()" scrollamount="2" height="150">

<br/><center>
<
a href="LINK COMPRESO http://" target="_blank">SCRITTA DA VISUALIZZARE</a>

<br/><
a href="LINK COMPRESO http://" target="_blank">SCRITTA DA VISUALIZZARE</a>

<br/><
a href="LINK COMPRESO http://" target="_blank">SCRITTA DA VISUALIZZARE</a> 
</center></marquee></p>



*per aggiungere un altro link, basta ripetere il codice

<br/>
<a href="LINK COMPRESO http://" target="_blank">LA SCRITTA DA VISUALIZZARE<
/a>

prima dei tag di chiusura
</center></marquee></p>


* Per modificare la velocità di scorrimento, basta variare il numero, più è alto più è veloce nel seguente tag scrollamount="2".
* Per variare le dimensioni della casella dove scorre la lista , basta cambiare il numero height="150

Informazione letta qui.

AVVISO:
Purtroppo ho visto che Internet Explorer non sempre visualizza questo elenco di link scorrevole. Invece con Mozilla Firefox funziona sempre.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

bandiera Pictures, Images and Photos

Pentru a pune pe blog o lista de link-uri rulanta ...in miscare ,ca in exemplu de mai sus;
Selectionati "aspect"> "adaugati obiect gadget" si la "element html" se introduce codul HTML/JAVASCRIPT scris sus.

Modificari:

* LINK COMPRESO http://...scrieti link-ul inclusiv cu http://
* LA SCRITTA DA VISUALIZZARE ...textul corelat care doriti sa se vada la link-ul respectiv
* unde scrie height="150"> ... schimband numarul se modifica spatiul in care ruleaza lista de link-uri.
* unde scrie scrollamount="2"...se modifica viteza de miscare. "1" este cel mai incet
* pentru a adauga un alt link in lista , se adauga in cod aceste randuri:
 
<br/>
<a href="LINK COMPRESO http://" target="_blank">LA SCRITTA DA VISUALIZZARE<
/a>
...bineinteles inaintea parantezelor (tag) finale
 
</center></marquee></p>


NOTA:Am observat ca Internet Explorer nu vizualiza mereu aceasta lista de link , in schimb este vizibila mereu cu Firefox.

24 commenti:

Ana ha detto...

sarumana pt articol, dar sunt cam duda ca nu imi iese,trebuie sa citesc mai atenta,ca nu stiu ce am de nu il pot pune. Am mai gasit inca unul daca te intereseaza pun link :) Week end placut si pupici :*

ñ¡¢ø£ëtå ha detto...

Buna Ana!
Stai atenta cand copiezi codul si scri toate link-urile.
Da ma intereseaza daca este in alt gen.
Week-end placut si tie!
te pup!

Ana ha detto...

Am reusit! Am pus meniul :) Multam fain! Despre genul asta de meniu iti ziceam cel cu scroll sau cum se zice ,il gasesti aici : http://fivestarfoodie.blogspot.com/ la rubrica Foodie Links
Pupici,
Ana

ñ¡¢ø£ëtå ha detto...

Ce bine...ma bucur ca ai reusit!
Acum ma duc sa vad despre ce este vorba...mersi!
te pup si o seara placuta!

Ana ha detto...

buna :) Ai un premiu la mine pe blog! sper sa ti placa. Pupici

ñ¡¢ø£ëtå ha detto...

Multumesc Ana, esti draguta!
Cand mai ai nevoie ,cu placere te ajut.
te pup!

Geta ha detto...

Multumesc pentru acest Blog. Operatiunile sunt foarte bine explicate asa fel incat si un neinitiat ca mine a reusit!
Multumesc inca o data!

ñ¡¢ø£ëtå ha detto...

Cu placere Geta!
Pai am incercat sa fiu pe intelesul tuturor. Se pare ca am reusit...dar din pacate sunt multe cuvinte specifice , care eu le cunosc doar in limba italiana. Incerc sa ma informez si din bloguri romanesti...asa vad diferenta.
Multe salutari!

Ana ha detto...

Buna Nicoleta,
Am gasit asta oare e bun pt meniul cu scroll? te ajuta cu ceva crezi? ca sa ne indrumi si pe noi?

http://www.blogrolling.com/
pupici si duminica placuta in continuare :*

Ana ha detto...

hmm,am facut eu ceva, dar nu imi place . Tot articolul tau il astept, nu mi place ce am facut eu...
Pupici

ñ¡¢ø£ëtå ha detto...

Ana, am vazut despre ce este vorba, in acel exemplu care mi l-ai dat .
Cum am timp ,in urmatoarele zile voi incerca sa gasesc care este sablonul.
Eu deja caut sa pun in acelasi fel, cand pun codurile html.
Pe www.blogrolling.com scrie in engleza ...si eu nu inteleg decat f.f.putin :-((
Te pup si sper sa revin curand cu vesti bune!!

Ana ha detto...

Buna Nicoleta! am gasit asta dar,desi e in romana nu e clar . tu intelegi ceva?
http://cumsablog.blogspot.com/2008/08/cum-s-foloseti-scroll-ul-n-cadrul.html
Pupici :*

ñ¡¢ø£ëtå ha detto...

Buna Ana!
Am incercat sa probez ce zice tipul ala ...si am reusit doar la toate widget-urile... prima parte unde explica.
La un singur element in coloana ...de exemplu, doar la lista de bloguri cum vrei tu ...nu reusesc.
Am inteles unde sa ma duc ..ce sa caut ...dar nu se intelege ce sa faci cu codul care il da ...unde sa-l pui ...am incercat inainte ..dupa...nu merge.
:-((
Eu o sa fac iar niste probe ...si sper sa reusesc .
Bine macar ca ai gasit ceva tu ...eu in perioada asta, nu prea am avut asa timp sa caut un articol cu aceasta tema. Oricum , nu am uitat de ce m-ai rugat ...o sa caut in continuare si in limba italiana.
Te pup!

Ana ha detto...

am zis eu ca nue clar explicat... Pupici! multumesc:)

annamaria ha detto...

questo per me e' piu difficile ;-)

ñ¡¢ø£ëtå ha detto...

Se stai attenta non è difficile ;-)

irinaririna ha detto...

Nicoleta am o rugaminte stii cumva cum se lipeste pe o poza de exemplu @ideaperblog.blogspot.com.... Pentru a preveni frauda? Multumesc.

ñ¡¢ø£ëtå ha detto...

Buna Irina!
Un site bun , il folosesc si eu este Picnik.com.
Modifica dimensiunea pozei,face efecte speciale ,borduri,scrie si lipesti deasupra pozei diverse imagini..etc .Site-ul este vizibil in limba germana, franceza,italiana ,engleza ,portugheza ...
In limba italiana faci click la : carica foto ...crea ...testo ...scri textul apoi salvezi poza in calculatorul tau. Sper sa te decurci...nu-i greu.
Nu iti trebuie neaparat cont ca sa intri in acest site.
Pa!

ñ¡¢ø£ëtå ha detto...

Irina ,daca ai probleme sa-mi spui!

irinaririna ha detto...

E super programul. O sa mai exersez pe el. Semnatura mi-a iesit. Vreau insa sa invat si cu photoshop in ideea ca nu voi fi conectata mereu la internet.
Multumesc.

ñ¡¢ø£ëtå ha detto...

Cu placere Irina!
Picnik este de fapt un site, care lucrezi drect pe el si vrei nu vrei trebuie sa fi colegat pe net. Am auzit ca-i bun si Photoshop, eu am Jasc Paint Shop dar tot Picnik prefer ...imi place mie mai mult.

Anonimo ha detto...

http://www.iabada.ro/Bodea_6263.html care aveti bunavointa sa-mi acordati un vot? dureaza doar 3 secunde.

cane ha detto...

aiuto!!! Ciao Nico nu reusesc sa fac lista de link-uri rulanta: http://cane.gigacenter.it; http://arcadipiera.it; http://adottaungatto.com
daca ai timp!!! Ciao. Carmen.

Nicoleta - Agenda di Nico ha detto...

Buna Carmen!
Din pacate la comentariu aici ,nu pot sa-ti scriu codul de la lista celor 3 site-uri care te intereseaza sa le pui in lista rulanta. Nu permite toate tipurile de tag ..nu pot sa-ti scriu codul HTML.
Daca imi dai e-mail pe agendadinico@gmail.com il scriu acolo.
ciao !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...